دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

شرایط کالاهایی که قابلیت بازگشت دارند

شرایط کالاهایی که قابلیت بازگشت دارند.

  • برخی از محصولات مثل کیف، قاب، محافظ های صفحه نمایش معمولی و شیشه ای و کلیه کالا های مصرفی و غیر برقی و نظایر آن که در آنها صحت کالا در هنگام تحویل به مشتری شرط است، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
  • محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت 7 روزه برای بازگشت کالا ندارند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.
  • کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه جانبی به عنوان هدیه ارسال میشوند، شامل شرایط بازگشت 7 روزه کالا نمیشوند.
  • درصورتی که محصول خریداری شده دارای ایراد فیزیکی میباشد، میبایست تا حداکثر 24 ساعت به بخش خدمات پس از فروش جانبی اطلاع داده شود.
  • محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، تنها تا 7 روز اول قابل برگشت به فروشگاه جانبی است و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. جانبی در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت اما با هماهنگی های قبلی پذیرای برخی از محصولات باگارانتی در دوره بعد از 7 روز خواهد بود.
دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

استراتژی فروش

هر فروشنده ای و هر کسب و کاری دوست دارد فروش بیشتری داشته باشد.برای رسیدن به موفقیت، نکات و تکنیک‌هایی وجود دارد که دانستن و اجرای آنها خالی از لطف نیست. نکات و تکنیک‌هایی که حاصل تجربه‌ی افراد موفق در حوزه‌ی تجارت و عامل اصلی موفقیتِ صاحبان کسب و کارهای برتر بوده است. .

اهمیت استراتژی فروش در چیست؟

برای ساخت یک استراتژی فروش موثر، باید به اهداف بلندمدت فروش نگاه کنید و هم یک آنالیز کامل از چرخه فروش کسب‌وکار داشته باشد. همچنین باید با افراد فعال درزمینه فروش جلساتی را برگزار کنید و در مورد اهداف شغلی با آن‌ها وارد صحبت شوید.

بعد از ایجاد استراتژی‌های بلندمدت فروش بر پایه اهداف بلندمدت، مدیران فروش باید بر اساس استراتژی‌های بلندت مدت، استراتژی‌های ماهیانه و هفتگی را ایجاد کنند. به این وسیله، می‌توان عملکرد تیم فروش در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت را اندازه‌گیری کرد.

اهداف

عنصر اصلی در استراتژی بازاریابی موفق، داشتن اهدافی واقع‌بینانه است. یک هدف واقع‌بینانه، توضیح مشخصی است از آنچه که میخواهید به وسیله برنامه‌ی بازاریابی خود به انجام برسانید.در هر صورت هدف خود را از راه اندازی کسب و کار مشخص کنید تا بتوانید با استفاده از برنامه های استراتژی فروش و بازاریابی به نتایج مطلوب و مورد نظرتان دست یابید.در اینجا تکنیک‌های فروش موفق را معرفی کنیم؛ تکنیک‌هایی که برای همه قابل اجرا هستند و فروش موفق و سودآوری بیشتر را برای کسب‌و‌کار شما به ارمغان می‌آورند.

استراتژی 1:‌ بازار هدف خود را مشخص کنید

مشخص کردن و شناسایی بازار هدف، برای موفقیت استراتژی‌ فروش، حیاتی است. شما قرار نیست با همه افراد کره زمین وارد معامله شوید و حتی اگر قرار باشد که این اتفاق بیفتد، باید از یک فضای محدودشده آغاز کنید؛ بدین معنی که برای آغاز فروش، باید روی نقطه‌های مشخصی تمرکز داشته باشید.

بعد از تعریف بازار هدف، یک لیست ایجاد کنید. این لیست باید به‌اندازه کافی بزرگ باشد که بتوان فرآیند مذکور را بارها و بارها تکرار کرد. اگر بازار هدف شما، بیش‌ازحد کوچک باشد، قطعا شانس موفقیت نیز کاهش می‌یابد و حتی ممکن است مجبور شوید که دو بازار هدف را باهم ادغام کنید.

استراتژی 2:‌ به طور موثری از بیش‌فروشی استفاده کنید

اگر از

تکنیکی در بازاریابی است که در آن فروشنده مشتری را ترغیب می‌کند تا محصول یا خدمات گران‌قیمت‌تر یا محصولی در ارتباط با محصول مورد نیاز خود را خریداری کند) استفاده نمی‌کنید، یعنی به راحتی از پولی که می‌توانستید به دست بیاورید، می‌گذرید.

دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

چه ایده‌هایی برای طراحی و ساخت اپلیکیشن در شیراز مناسب است؟

در این مقاله قصد داریم به برترین ایده های ساخت اپلیکیشن در شیراز بپردازیم. در شرایط کنونی و با بهره‌مندی از امکانات الکترونیکی که در دسترس اغلب افراد قرارگرفته است، بستری ایجاد‌گردیده که کسب‌و‌کارهای مختلف بتوانند در جهت پیشبرد اهداف خود از آن استفاده کنند. شهر شیراز نیز به‌واسطه وسعت و اهمیتی‌که در جذب گردشگر دارد، همواره از فرصت‌های موجود در بحث تجارت الکترونیک و اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند، بیشترین استفاده را داشته و ایده‌های جدیدی را برای معرفی و توسعه بیشتر مشاغل این‌شهر در نظر گرفته‌‌است.

مشتریان نیز می‌توانند به‌سادگی و با استفاده از گوشی‌های هوشمند از خدمات مورد نیاز خود در کمترین زمان بهره بگیرند. بنابراین ساخت اپلیکیشن در شیراز علاوه‌بر رضایت مشتریان، سود فوق‌العاده ای را برای بیشتر کسب‌وکارها به‌دنبال خواهد داشت. از این‌رو اهمیت ایده‌های ناب و جدید برای طراحی اپلیکیشن در شیراز، از اهمیت بالایی برخوردار خواهدبود.

برترین ایده‌های ساخت اپلیکیشن در شیراز

همانطورکه می‌دانید، به‌دلیل وجود ظرفیت‌های فراوان جهت پذیرش و جذب توریست در شهر شیراز، امکان بهره‌گیری از ساخت اپلیکیشن‌های مختلف جهت سودآوری بیشتر و ایجاد زمینه‌ای برای استفاده راحت و سریع مشتریان در مشاغل مختلف، فراهم شده‌است. همچنین شهر شیراز با دارا بودن امکانات فرهنگی، قدمت تاریخی و همچنین زیبایی‌های شهری، پتانسیل جذب کاربرانی از تمام کشور را نیز دارا بوده که خود تاییدی بر اثربخشی تجارت الکترونیک در کسب وکارهای مختلف می‌باشد. برخی از بهترین ایده‌ها جهت ساخت اپلیکیشن در شیراز، از قرار زیر می‌باشند:  

اپلیکیشن‌های گردشگری و جذب توریست

دیگر نیازی نیست در وصف شیراز و پرگردشگر بودن آن، مطلبی را بیان‌کرد و همگان به این‌موضوع واقف هستند که با رونق صنعت توریسم در این‌شهر، درآمد زیادی نصیب تمام مشاغل، می‌شود. طراحی اپلیکیشنی با هدف جذب توریست و ارائه خدمات شبانه‌روزی، مانند امکان رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و یا موزه‌ها و سایر اماکن دیدنی شهر شیراز، بهترین اقدام جهت ایجاد رفاه هرچه بیشتر و اقامتی راحت برای گردشگران خواهد بود.

اپلیکیشن‌های فروشگاهی

اپلیکیشن‌های فروش نیز یکی دیگر از امکانات فوق‌العاده‌ای است که با همه‌گیرشدن گوشی‌های هوشمند، در دسترس بیشتر مردم قرارگرفته است. کاربران به‌این‌طریق می‌توانند در اسرع وقت، کالا و خدمات مورد نیاز خود را تهیه کنند.  حتی این امکان ایجاد می‌شود که افراد در شهرهای مختلف نیز بتوانند از کالاهایی که در شهر شیراز هستند استفاده‌کرده و با کمک این اپلیکیشن‌ها، علاوه‌بر سفارش راحت و مستقیم کالای مورد نظر خود و مقایسه راحت آن با سایر محصولات، از نظرات سایر افراد نیز مطلع شوند.

اپلیکیشن‌های تاکسی‌یاب

یکی از جدیدترین امکاناتی‌که خیلی زود، جای خود را در زندگی مردم باز کرد، تاکسی‌های آنلاین هستند. خدمات ارزان، سریع و راحت این طرح باعث‌شده که محبوبیت زیادی را در طی همین چند سال گذشته پیدا کنند. به‌دلیل پر مسافر بودن شهر شیراز، طراحی اپلیکیشن تاکسی‌یاب، یکی از ایده‌های موفق در این‌شهر است که می‌تواند راحتی بیشتری را برای گردشگران و مسافران برای گشت‌وگذار در این شهر، به‌وجود بیاورد که خود باعث کسب درآمد و سودآوری زیاد نیز خواهد شد.

مزایای طراحی اپلیکیشن در شیراز

طراحی و اجرای بهترین ایده‌ ساخت اپلیکیشن در شیراز همزمان با مزایای زیادی که برای مشتریان دارد، بهترین موقعیت برای مشاغل مختلف جهت ارائه کالا و خدمات خود می‌باشد. استفاده از گوشی تلفن همراه برای انجام کلیه امور روزانه یکی از مزایای مهم طراحی اپلیکیشن است و دیگر لازم نیست برای کارهای مختلف از خانه خارج شد و یا اینکه از کامپیوتر استفاده کرد. همچنین ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مشتری می‌تواند دست دلال‌ها را کوتاه کرده و به‌این‌ترتیب با جذب بیشتر مشتری، سودی دو جانبه را نصیب دوطرف معامله می‌کند. درست است که شیراز در ایران و بسیاری از کشورهای جهان، نیاز به معرفی ندارد اما طراحی این اپلیکیشن‌ها باعث شناخت بیشتر مردم سایر استان‌ها با این شهر می‌شود.

درواقع کاربران با مشاهده خدماتی‌که از طریق این اپلیکیشن‌ها ارائه می‌گردد، در انتخاب شیراز به‌عنوان مقصد یکی از سفرهای سالانه خود ترغیب می‌شوند. به‌طورکلی حاصل و نتیجه طراحی اپلیکیشن، ضمن در اختیار قرار دادن امکاناتی برای مردم شیراز، باعث جذب هر چه بیشتر توریست به‌این‌شهر خواهد شد.  

نکات مهم برای طراحی اپلیکیشن

مهم‌ترین اصل برای موفقیت یک اپلیکیشن، طراحی مناسب آن است. در این‌رابطه می‌بایست برخی نکات همچون سهولت و راحتی در استفاده کاربران و وجود یک رابط کاربری، بسیار مهم است. گرافیک زیبا و طراحی جالب و چشم‌نواز اپلیکیشن نیز در جذب کاربر نقش بسزایی دارد. توجه به امنیت برای دریافت اطلاعات و یا انجام خرید و فروش نیز مورد دیگری است که برای یک طراحی اپلیکیشن ضروری است.

دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

طراحی و ساخت اپلیکیشن با اپ ساز

سان ساز اپ ساز ،یک اپلیکیشن ساز آنلاین، برای طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل می باشد. شما می تونید با کمک اون اپلیکیشن های مورد نظرتون و طراحی کنید. اپلیکیشن هایی که کارایی شما رو بالاتر ببره وشما بدون نیاز به دانش برنامه نویسی بتونید این اپلیکیشن موبایل و بسازید.

علاوه بر این اپ ساز بستر مناسبی برای طراحی اپلیکیشن‌های اندروید و iOS سفارشی فراهم می کنه، اپ ساز در کارنامه ی خودش ساخت اپلیکیشن خدماتی، اپلیکیشن فروشگاهی، اپلیکیشن رستورانی، اپلیکیشن املاک، اپلیکیشن خبر رسانی و… را داره که موفق شده اند میلیون ها تومان برای مشتریان ما در آمد داشته باشند. با کمک اپ ساز شما می تونید اپلیکیشن های حرفه ای کسب و کار خودتون و بسازید.